Girls' Generation 소녀시대 - Mr. Taxi (Japanese)




Tokyo, Seoul,
London, NewYork.

ki ma ma
ni se ka i wo
Drive tonight

ka ku chi de
hi ro u su ro
new style

mi ta ko to
nai mo no da ke mi
se ta ge ru

ho ra ko chi wo mi tes
ko shi kei kai se yo!

a no hi da ri
han do ru yo ri
nan ba i mo
I'm so fast

Mr. Taxi, Taxi, Taxi
so tu juk shi juk shi juk shi
o its ke nai
speed do de
net su i te ko
re ru no?

Mr. Taxi, Taxi, Taxi
so tu juk shi
juk shi juk shi
hi ka ri ka
ga ya ku
ke do fu re ra
re na i no..

Supersonic
and hypertonic
u ba te
ho shi no
U take me
ma su gu

Mr. Taxi, Taxi, Taxi
so tu juk shi
juk shi juk shi
ke do
kan tan ni
wa i ka na
i no yo

ma chi no
hi ga ma ru de
Shooting Star

tsu gi no
mo ku te ki chi ma de
Non-Stop

engine on
da ke no kosh te
da shi bo ja
u shi ro te de
Say good-bye
ho ra yo so
mi shi na i
de bo ken se yo!
a no mi gi han
do ru yo ri
mo tas hi ka yo
I'm so sure

Mr. Taxi, Taxi, Taxi
so tu juk shi juk shi juk shi
o its ke nai speed do de
net su i te ko re ru no?

Mr. Taxi, Taxi, Taxi
so tu juk shi juk shi juk shi
hi ka ri ka ga ya ku
ke do fu re ra re na i no..
(ma san i)
Supersonic
and hypertonic
u ba te ho shi no
U take me ma su gu

Mr. Taxi, Taxi, Taxi
so tu juk shi juk shi juk shi
ke do kan tan ni
wa i ka na i no yo

do ko e de mo
ji yu ji zai yo
so u chu no
ha te de sai mo

ne ge do
ri na no yo
do shi te
fu an na no?
And I don't know why,
and I don't know why
tsu te ki te yo ne
I don't wanna say
good bye
Good bye, Good bye
I don't wanna say
good bye ah..

Mr. Taxi, Taxi, Taxi
so tu juk shi juk shi juk shi
o its ke nai speed do de
net su i te ko re ru no?

Mr. Taxi, Taxi, Taxi
so tu juk shi juk shi juk shi
hi ka ri ka ga ya ku
ke do fu re ra re na i no..
(ma san i)
Supersonic
and hypertonic
u ba te ho shi no
U take me ma su gu

Mr. Taxi, Taxi, Taxi
so tu juk shi juk shi juk shi
ke do kan tan ni
wa i ka na i no yo

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This