TeenTop (틴탑) - Girl Friend




ei girl,
got somethin' to tell you
nan no man won ne won ne,
i want you baby
i ma right for you and
you go right for me
hoo hoo hoo hoo-hoo
hoo hoo hoo hoo-hoo
hoo hoo hoo hoo-hoo
i love you baby

i need a girl,
i need a girl,
i need a girl
non jong mal
ye pu go a rum da wo
i need a girl,
i need a girl,
i need a girl thats right
girl friend,
friend, friend, friend

sal myo shi
da ga wat ja na,
ne ma mul
pe a sat ja na
u rin i mi
bol so tong het ja na,
ne du nu nul ba ra bwa

ha ru e do
mot bon shik
nal jo na ha ge
man du lgo
dal kom han
ni mok so ri
e mi so jit ge
man du ro
o jik ne gen
no ha na pu nin gol
(i got ya) my lady
ne so nul ja ba

hey shawty, my baby
hok shi ne seng gak he
no rul ma nal
seng ga ge na jam
do a na ja ku man na
hon ja u so he e,
i know you feel the se-em
what mo' can i se-ey,
sa shi run ni ga cho u mya

i need a girl,
i need a girl,
i need a girl
non jongmal
ye pu go a rum da wo
i need a girl,
i need a girl,
i need a girl that is right
girl friend,
friend, friend, friend

non jong mal
ye po, ye po
gu nu gu bo da do
non nun bu syo
se ha yan pi bu e
ne ga man nun dong ja
non ne ko ne ko
you're ma beautiful girl

me il ma da
ni seng ga ge
na nun jam do mot i ro
i ron gi bun
cho u min gol
gu nu ga hal ka
i want you girl,
i need you girl
yehey

hey shawty, my baby
hok shi ne seng gak he
no rul ma nal
seng ga ge na jam
do a na ja ku man na
hon ja u so he e,
i know you feel the se-em
what mo' can i se-ey,
sa shi run ni ga cho u mya

i need a girl,
i need a girl,
i need a girl
non jong mal
ye pu go a rum da wo
i need a girl,
i need a girl,
i need a girl thats right
girl friend,
friend, friend, friend

hey girl,
you're the only one
nan no man i su myon dwe
hey girl,
you're the only one
on je ka ji na
ne yo pe i so jwo

i need a girl,
i need a girl,
i need a girl
non jong mal
ye pu go a rum da wo
i need a girl,
i need a girl,
i need a girl thats right
girl friend,
friend, friend, friend

hoo hoo hoo hoo-hoo
hoo hoo hoo hoo-hoo
hoo hoo hoo hoo-hoo
i love you baby

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This