Kim Hyun-joong (김현중) - Kiss Kiss (Japanese)




oh yeah
kiss kiss
kiss kiss
kiss kiss
kiss kiss

ki mi da ke
like a star
sa ga shi
a ru i te ta
ki to
un me i da ro o
nothing’s better

ki mi ni
ai ta ku te
ha ya ku
na ru a shi do ri
kon na ni mo
u re shi in da
i ma ma de
no bo ku to
ma ru de
chi ga u yo
ki mi ga i ru

oh i won’t stop
i’m loving u
o wa ra na i yu me
so ra ni ye ga
i te yu ko
to love with u
ki mi ga
ho ho e
mu da ke de
magic 4 us

kiss kiss i want your
kiss kiss a ma i
kiss kiss oh baby baby i wanna
kiss kiss i need your
kiss kiss hu ta ri
kiss kiss oh baby baby

hu ta ri wa
like a dream
mo no ga ta ri
no yo o ni
de a i
ha ji ma
ta ko no
love story

ma chi ni
de re ba ho ra
o mo i da shi te
ba ka ri
e i ga mo cafe mo
restaurant mo
ki mi to
hu ta ri de ‘
i sho ni i
ta i te
ha ji me te sa

oh i won’t stop
i’m loving u
o wa ra nai yu me
so ra ni ye ga
i te yu ko
to love with u
ki mi ga
ho ho e
mu da ke de
magic 4 us

kiss kiss i want your
kiss kiss a ma i
kiss kiss oh baby baby i wanna
kiss kiss i need your
kiss kiss hu ta ri
kiss kiss oh baby baby

girl
gimme gimme
all your lovin
and let me let me
get your lovin
to ma ra na i
ko no o mo i o
oh
se ka i ni
i chi nin no
ki to sa i sho
de sa i go no o
ki mi da yo

kiss kiss..
oh oh woh..
oh yea yeah..

oh i won’t stop
i’m loving u
o wa ra nai yu me
so ra ni ye ga
i te yu ko
to love with u
ki mi ga
ho ho e
mu da ke de
magic 4 us

kiss kiss i want your
kiss kiss a ma i
kiss kiss oh baby baby i wanna
kiss kiss i need your
kiss kiss ki mi to
kiss kiss oh baby baby oh love

oh yea i yea
oh wo oh wo ho ho
yeah..

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This