Kim Hyun-joong (김현중) - ほほえみのちから




ki mi no
e ga o
bo ku no
e ga o
ka ze ga
yu re ru
u re shi ku
na a te

na mi da
ko bo re
fu shi gi
to so to
me gu ri
a e ta
yo ro ko bi o
shi ru

i ma
bo ku no
te no hi ra ni
a ru o shi no
ko no hi ka ri
mi se ru
ka ra

na ni ka de ki
ru ko to su ko
shi de mo
u go ku
chi ka ra
a ta e te

ho o e mi
a e ru na ra
ta do ri
tsu ke ru ma de
hi ka ri no
mu ko o ma de
a ru ke ru ha zu

ka ke ga e no
na i so ra no
i ro wa i ma
a ja ya ka ni
shi i ka ri to

na ni ka de ki
ru ko to
su ko shi de mo
u gu ku
ta me ni
ki ra me ku

ho o e mi
a e ru na ra
ta do ri
tsu ke ru ma de
a i to yu na no
o ka ma de
no bo re ru ha zu

ko do ku
na ki mi
ma mo ru
chi kyu u
so on na
ho shi ga
i ma to te mo
ka ga ya ku

hi to to
hi to ga
ha ge ma
shi a te
te o to
ri a te
a ra ta na
yu me mi ru

ki mi no
e ga o
bo ku no
e ga o
me gu ri
a e ta
yo ro ko bi o
shi ru

la la la
la la la
la la la
la la la
la la la
la la la

la la la la
la la

la la la
la la la
la la la
la la la
la la la
la la la

la la la la
la la

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This