Kim Hyun-joong (김현중) - Breakdown (Japanese)






uh! essel once again
that’s right!
you know what it is uh-huh
artmatic yes!
let’s do this
shawty yeah!
show me what you got
yeah! oh

to ma do
na ra
do o ku na
to gi re
ta ko ko ro
mi se ru na

baby
i i i i-i luv it
baby
i i i i-i luv it
da re ka
ga mi se ta
a i ga
ho shi i na ra
i ke ba i i
i i i i-i luv it
baby
i i i i-i luv it

baby
o re o kan ji te
you make it
mo to yu da ne te
can you take it oh oh ohoh oh
can you take it oh oh ohoh oh
feel it
ri zu mu kan ji te
so crazy
ki mi o ko wa shi te
just break it
break it
break it down down down

Hey, Hey, Hey Break It Down now
Hey, Hey Ahuh Second Verse

mo e ru
fantasy
hu ru e ru
ka an jo o
no no
i i i i-i luv it
baby
i i i i-i luv it
ma bo ro shi
no na ka de
sa ma yo kan jo
o wa mo o su te
te ye
i i i i-i luv it
ki mi ni
su be te hora

baby
o re o kan ji te
you make it
mo to yu da ne te
can you take it oh oh ohoh oh
can you take it oh oh ohoh oh
feel it
ri zu mu kan ji te
so crazy
ki mi o ko wa shi te
just break it
break it
break it down down down

ne ge no rul
ma kyo bwa
baby baby come on now
bon ji jon bu cho rom
nal hyang he
ne mo mul
don jo bwa
i sun ga nun
ka jo ba
no e mo dun gol
go ro ba me
shim jang yo ro
ku a ne
ne i ru mul
chwo go bwa

i know you want it girl
i’ma give it to you girl
nal tong he
ke o nal su
om nun
gi pun ku mul kwo
nol de ryo
ga jul ke se ro un
se gi ro me il bam
man so ri
ji mal go
ne ge ro wa
let’s break it down

baby
ko ko ro no
o ku de
you make it
o re o sa ga shi te
can you take it oh oh ohoh oh
can you take it oh oh ohoh oh
feel it
mo to sa ken de
so crazy
go e o ka ra shi te
just break it
break it
break it down down down

baby
na ma e o yo on de
break it down
break it down
break it down
break it down now
can you take it
o re o kan ji te
break it down
break it down
break it down
break it down now

feel it
ki mi to hu ta ri de
so crazy
i ma o kan ji te
just break it
break it
break itdown down down

Hey, Hey, Hey Break It Down Now
Hey, Hey How we do what
Hey, Hey, Hey Break It Down Now
Hey, Hey Uh Here we out


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This