After School (애프터스쿨) - Rambling Girls (Japanese)





hard mode de
soft mode de
do chi ra o
e ra bu no mo
o su ki na yo ni
up to you, baby
ta no shi ku
na i no na ra
i mi nan te
na i de sho
going with me
up to you, baby

shi a wa se ni
na ru ta me
ta ta ka u no
at any time
jun bi wa i i
tsu ka ma te
ka ku go wai i
here we go
now fly…

don’t think, just feel it! la la la
let’s shout out, come on! la la la
don’t think, just feel it! la la la
let’s shout out, come on! la la la
la la la lala la la la
la la la lala la la la
la la la lala la la la
la la la
we are rambling girls

ki mi ra shi ku
i ru ko to ni
en ryo nan te
i ra nai yo
go your own way!
believe it or not
to ra e ka ta
h ito tsu de
se ka i wa
ka wa ru no yo
han shin han gi
believe it or not

shi a wa se ni
na ru ta me
i ki te ku no
now is the time!
jun bi wa i i
so no te de
ki ri hi ra ke
never give it up

don’t think, just feel it! la la la
let’s shout out, come on! la la la
don’t think, just feel it! la la la
let’s shout out, come on! la la la
la la la lala la la la
la la la lala la la la
la la la lala la la la
la la la
we are rambling girls

so
mo do re na i time is life
don’t think, just feel it! la la la
if you feel bad, follow me
ki mi o tsu re te ku
unknown world
..worldworldworldworld
wowowowo...

la la la lala la la la
come on everybody eh eh eh
come on everybody eh eh eh
la la la lala la la la
come on everybody eh eh eh
rambling girls

don’t think, just feel it! la la la
let’s shout out, come on! la la la
don’t think, just feel it! la la la
let’s shout out, come on! la la la
la la la lala la la la
la la la lala la la la
la la la lala la la la
la la la
we are rambling girls


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This