Super Junior (슈퍼주니어) - Snow White (Japanese)




i`ll keep on feelin everytime
ko ko ro
ni wa ki mi ga i ru
baby don`t cry it`s all right now
fu ta ri de i ta i yo
i`ll keep on dreamin every time
i know i`ll just to find your love
da ki a ta
u kin no na ka de
bo ku ra wa ta da
hi to tsu ni nan te

da re mo i na i
yu ki no ho do o de
i ki ga
shi ro i
ha na bi ra ni na ru
ki mi no te no hi ra wo so to
ni gi ri
shi me te ru po ke to
ko ko ro ga
yu hu ku ri
a ta ta ka ku na ru un da
sa mi shi sa ga
fu ta ri
ta me ish ta ga ru
a i ga do re da ke
fu ka i mo no ka
na mi da no
fu un da ke
shi ya wa se ni na ru yo
so o shi un ji te ru

i`ll keep on feelin everytime
ko ko ro
ni wa ki mi ga i ru
baby don`t cry it`s all right now
fu ta ri de i ta i yo
i`ll keep on dreamin every time
i know i`ll just to find your love
da ki a ta
yu kin no na ka de
bo ku ra wa ta da
hi ka ri ni nan te
ah ah..
ah ah..
ah ah..
i know i`ll just find something

hi to wa mi un na
i ye ji wo i so gu
to ki wa do ko he
ne ga i wo ha ko bu
ta ta i chi byo o mo ki to
ka mi sa ma
ka ra no pu re zen to
bo ku ra wa mi ra i no
ha ji ma ri ni
i ru un da
ko no sa ki ni
na ni ga a ru to shi ta a te
yu me wa ho on to no
ko ta ye ni nal nu
da i ji ni
o mo he ru
ki mi ga i ru ko to ga
bo ku no chi ka ra sa

i`ll keep on feelin everytime
ko ko ro
ni wa ki mi ga i ru
baby don`t cry it`s all right now
fu ta ri de i ta i yo
i`ll keep on dreamin every time
i know i`ll just to find your love
da ki a ta
u kin no na ka de
bo ku ra wa ta da
hi to tsu ni nan te

nu ku mo ri wa
ka na shi mi mo
i ya shi te
ku re ru da ro o

bo ku no so ba o
ha na re nai de
i re ba i i sa
ki mi ga su ki da ka ra

i`ll keep on feelin everytime
ko ko ro
ni wa ki mi ga shi ru
baby don`t cry it`s all right now
fu ta ri de i ta i yo
i`ll keep on dreamin every time
i know i`ll just to find your love
da ki a ta
yu ki no na ka de
bo ku ra wa ta da
hi ka ri ni nan te

ah ah..
ah ah..
ah ah..
i know i`ll just find something
ah ah..
ah ah..
ah ah..
kun da ke wo
ma mo te yu ku yo


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This