Orange Caramel(오렌지캬라멜) - Funny Hunny (퍼니허니)




i can`t let you go
ga su mi
du gun du gun
na no jo wa he
oh
bu ku ro wo mo la
jong mal na nun mo la
no e ge ban e na bwa

baby i just called
to say i love you tonight
nal jom kwa ga na jwo
ja ku to li nun i ron
ne ga su mul
o tok he o tok he

my funny hunny
i love u
nan jong mal no pu ni ya
ooh..
my funny hunny
i need u
nol jong mal
gat go shi po

funny hunny
baby i love u need u
funny hunny
nan jong mal no pu ni ya
funny hunny
ne ge wa baby come tonight

i can`t let you go
non jong mal heng
u nin go re
ne ga jon nun gol
ooh
kum me so do na wa
ji gum do seng gang na
nan jong mal mi chi ge so

baby i just called
to say i love you tonight
nal jom kwa ga na jwo
ja ku to li nun i ron
ne ga su mul
o tok he o tok he

my funny hunny
i love u
nan jong mal no pu ni ya
oh..
my funny hunny
i need u
nol jong mal
gat go shi po

listen boy
pa bo ya nal
mo ru ge ni
yong gi it ge
we mal mot don ni
ne sul se myon
da ga wa jwo 1,2,3,4

my funny hunny
i love u
nan jong mal no pu ni ya
ooh
my funny honey
i need u
nol jong mal
gat go shi po

my funny hunny
i love u
nan jong mal no pu ni ya
ooh
my funny honey i need u
nol jong mal gat go shi po

funny hunny
baby i love u need u
funny hunny
nan jong mal no pu ni ya
funny hunny
ne ge wa baby come tonight

funny hunny

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This