SHINee (シャイニー) - Shinee World (Japanese)




Yeah SHINee World
Asia Producer No 1.
SM is 1

hi ka ri ka ga ya
ku bo ku ra ga
ku re ba
na ni yo kang ga e ru
ma mo na
ku so ko wa mo su
de ni ho ra shinee world
te wo no ba se ba to do ku
yeah aw..
tsu ku ro i mi na do
do ko ni mo na i no sa
i ma,
hon mo no ga
na ni ka ma no
a ta ri ni
su run da ro sa
shinee go

s. h. i. n. double e shinee, go
ko re ko so
bo ku ra no
ke tsu dan

i wanna know you
chi ka ku de
da ki shi me ta i ka ra
ki mi yo mo to
we got the flow
it's break your naughty

ko ko ka ra
na ni ka ga
ha ji ma ru
i wanna show it
mi se te a ge ru
do ku sen
su ru ke do
jun bi o.k.
you got the flow
it's through my body
kok che
o i de yo
shinee seg ye

go on and on and on
let me do it do it now
mi mi mo to ka ra
ha na re nai yo
tsu mi de sexy na voice
shinee dance
shinee one style
ko ko ro no
o ku ni ma de
do it slow it now
bo ku ra no
sa ke bi yo to do ke

"nu na no mu ye po"
ko no u ta de
from the start

"san so ga tun no"
ki i te
ki zu ke ba
bo ku ra no
to ri ko sa

ke tei te ki
na shun kan no mae,
falsetto wa
hi tsu yo nai ke do

ki mi ni wa ra te
ho shi i na
i wanna know you
chi ka ku de
da ki shi me ta i ka ra
ki mi yo mo to
we got the flow
it's break your naughty
ko ko ka ra
na ni ka ga
ha ji ma ru
i wanna show it
mi se te a ge ru
do ku sen
su ru ke do
jun bi o.k.
you got the flow
it's through my body
kok che
o i de yo
shinee seg ye

i wanna know you
in this party
mi wo ma ka se te yo
booming system
we got the flow
it's break your naughty
cool na hu ri na do
shi na i yo
i wanna show it
mi se te a ge ru
bo ku ra no
son za i su be te ga
you got the flow
it's through my body
ki mi no ta me da yo
shinee se gye

ko no shun kan wa so
feel like that
na ni mo no mo
anything like that
ja ma de ki nai
i ma o ta da
kan ji te (a ri no ma ma)
ko to ba to ka ri ku tsu,
so na mo no wa
mo i ra nai
yu da ne te yo
a ma e te yo
shinee makes love
right now

i wanna know you
chi ka ku de
da ki shi me ta i ka ra
ki mi yo mo to
we got the flow
it's break your naughty

ko ko ka ra
na ni ka ga
ha ji ma ru
i wanna show it
mi se te a ge ru
do ku sen
su ru ke do
jun bi o.k.
you got the flow
it's through my body
kok che
o i de yo
shinee seg ye

twinkling is jonghyun
chi ka ra dzu yo ku taemin
top of leader onew
shinee ban no key
sosh i te charisma minho
my name is minho
sou bo ku ra ga shinee

we're living in the smtown
oh let me got a
doo-bop doo-bop doo-bop
oh let me got a
doo-bop doo-bop doo-bop
oh let me got a
doo-bop doo-bop doo-bop


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This