DBSK / TVXQ - Winter Rose (Japanese)




hu yu no se i za
no yo u ni
ga i ro ju no
a ka ri

so ra o o
o be ru ni
yu ki no o
to ga su ru
ha na re te
i ta ji kan o
da i te
da ki shi me te
one kiss so to
my love mo to
hu ka ku tsu
ta ye ta i
bo ku wa

ki mi ga i
re ba so re de i
so o sa
close to heart
close to my love
ta ta hi to tsu
shi ka na i
a i ga
ko ko ni
a ru ka ra

ki mi no
ta me ni
i re ba i
i tsu mo
close to heart
close to your love
to ki me ki o
ka sa ne a u
ko ko ro no
na ka ni
winter rose

ki nya gin
no mo ru ni
a hu re ru
hi to na mi
chil sa na
ha ko wo
da i ta
ki mi ga ka i
ke te ku ru
so no i
i shu no
ni mu ne ga
shi me tsu ke
ra re te
one kiss zu to
your love ki to
ko ta e wo
mi tsu ke ta
bo ku wa

ki mi ga i
re ba so re de i
so o sa
close to heart
close to my love
hu ta ri
da ke o
hu ta ri wa
shin ji te i
ra re ru ha zu

ki mi no
ta me ni
i re ba i
i tsu mo
close to heart
close to your love
sa bi shi sa mo
wa ka ri a u
ko ko ro
no na ka ni
winter rose

i ma ma de no
don.. na
o mo i de ni mo
ta da
ko no i chi
ni chi o yu ru shi te
no more tears
no more lies

kon ya wa
shi a wa se ga
mu ku wa re ru
ta me no yo ru sa
tsu yo ku
hu ta ri
wa mu su ba re
te ru
tsu yo ku

ki mi ga i
re ba so re de i
so o sa
close to heart
close to my love
ta ta hi to tsu
shi ka na i
a i ga
ko ko ni
a ru ka ra

ki mi no
ta me ni
i re ba i
i tsu mo
close to heart
close to your love
to ki me ki o
ka sa ne a u
ko ko ro no
na ka ni
winter rose

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This