SHINee (シャイニー)- AMIGO (Japanese)



cold heart baby
cold eyes baby
let's go

you're my number 1
sho wo ge ki ha shi ta
ka na ri sexy
(you're like ice-cream)
o tsu me tai
ma na za shi
ko no mu ne ni sa sa ri
da ke do sexy
(come come
become my girl)
a ma ku
hi bi ku
so no ko
e wa perfume
ki mi no
me i ro
de ra re na ku na ru

amigo
a tsu ku shi te yo mo to
amigo
i ki de ki na i ho do
amigo
ko do o ga ma ta pitch up
i want you, i want you

amigo
dak i shi me ta i gyu to
amigo
ko ko ro to ka su ho do
amigo
do o su re bai i no
i need you, i need you

to ma ra nai
u wa sa ga
ka so kush te
premium
i'm going crazy)
ke kyo ku mi na love slave
everyday, update,
u so da ra ke gossip
mi te ru da ke
i’m ready forever

se me te
yu me de
a e ru
na ra night and day
ni ju wu
yo ji kan
ne mu tei tai
i'm with you

amigo
a tsu ku shi te yo mo to
amigo
i ki de ki na i ho do
amigo
ko do o ga ma ta pitch up
i want you, i want you

amigo
dak i shi me ta i gyu to
amigo
ko ko ro to ka su ho do
amigo
do o su re bai i no
i need you, i need you

hey i don’t know you
baby i scream i ta i da re
a te mo i na i no ni
ai wa na ku te
o to ko ha mi na
oo ka mi to i u ma ma
no chu u ko ku wa
cho to old school
chu u mo ku do
wa ha ma ru de
mon su ta
a o re no
a i sa sa ge yo
o hya ku pa
su be te
o mi se te ki mi no
show time one time,
i kai, wanna try
turn it up girl

da re ka
ko i ga
ka na u to yu magic spell
o shi e te yo su gu ni
su be te o u ba i tai

amigo
a tsu ku shi te yo mo to
amigo
i ki de ki na i ho do
amigo
ko do o ga ma ta pitch up
i want you, i want you

amigo
dak i shi me ta i gyu to
amigo
ko ko ro to ka su ho do
amigo
do o su re bai i no
i need you, i need you

amigo
a tsu ku shi te yo mo to
amigo
i ki de ki na i ho do
amigo
ko do o ga ma ta pitch up
i want you, i want you

amigo
dak i shi me ta i gyu to
amigo
ko ko ro to ka su ho do
amigo
do o su re bai i no
i need you, i need you

cold heart baby
ki mi ni gun gun
ha ma tek su pi do
fu ri ma wa sa re
tai mo to
(you're the hottest
ice cream ninja)

cold eyes baby
ki mo chu ha
su de ni in the red zone
tsu me ta ku
sa re ru ho do
(you're the hottest
ice cream ninja)

cold heart baby
yeah alright
cold eyes baby
i like that girl
cold eyes baby


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This