FCUZ - Luv Holic (Japanese)




oh
oh oh
oh oh
oh oh
oh oh

oh
oh oh
oh oh
oh oh
oh oh

time is coming!

i just can’t stop
falling love with you
ai ga mo to ma ra nai
now break out
i just can’t stop
falling love with you, baby
mo to mo to
ai yo tsu ta e tai

ki mi ga bo ku no
so ba ni ku ru to
kyu ni na ze
ka so wa so wa
ko na ni ki mi o
o mo o nan te
oh baby, i’m looking
for most precious love

fu shi gi ni me ga
a u ta bi
do you say yes or no
ko ta e
wa ka ra na ku te
u shi na o no ga
ko wa ka tan
da ke do
ko no mo ma mo i ya de

i just can’t stop
falling love with you
ai ga mo to ma ra nai
ha ji me ka ra
ryo o moi da tan da ne
i need you, i need you
we gotta new love

love just can’t stop now
ai wa mo to
ma ra nai ya to
bo ku no ka no jo nan da ne
i need you, i need you
we gotta new love

o.k. ga su mi
kung dak de nun gol
no rul bo myon
du gun du gun
de nun gol
ip su ti ba jak
da ri ga hu dul
i ron gi bun nan seng
cho u min gol
not chi ji a nu le
ni ga no mu jo wa
o tok he
no ma nul wi he
heng bok man ju nun
heng bok be dal bu ga dwel ke

fu i ni tsu yo ku
dak shi me ta
shu un kan ko ko ro
ko do o it’s startin’ over
mo shi mo ko no yo
ni un mei ga
a ru na ra
ki mi ga so o nan da

i just can’t stop
falling love with you
ai ga mo to ma ra nai
ki mi no e ga o
o mi te i ta i ka ra
i need you, i need you
we gotta new love

love just can’t stop, now
ai wa mo to ma ra nai
ki mi wo zu to
sa ga shi te tan da yo
i need you, i need you
we gotta new love

ne.. ha ji me te ka wa su
kiss wa
why na tsu ka shi
ka o ri
shi tan da yo

ni ga won ha myon
o di dun da lyo ga
nol wi he mo dun gol
da ba cho
sa rang i ran
i ru me du gul ja
a pe so nun mot jal ke ob ji
yong won hi
na man ba ra bwa,
jol de ro ha nun pal ji ma
nol yong won hi
sa rang hal ke
sa rang he

time is coming!

i just can’t stop
falling love with you
ai ga mo to ma ra nai
now break out
i just can’t stop
falling love with you, baby
mo to mo to
ai yo tsu ta e tai
un mei nan da ne
ai wa mo to ma ra nai
ya to bo ku no
ka no jo nan da ne
i need you, i need you
we gotta new love

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This