Wonder Girls (원더걸스) - Girls Girls




this song
is for the girls
all around the world
girls
i know what you got
deep inside
and i just wanna say
something
so listen

hello hello
ma u mi ga nun de ro
ta ra ga
no ye nu ki mi ma ja
won ha nun gi lo
ni ga ba ra don
gi lo yeah

hey buddy
gu ro da no chi le
shi jak he
gu rom gi ri
to yol lyo
hal su it ja na
gu de ro
dwel su it ja na

gu ro ji mo te so
yong gi ga ob so so
ja jon shim te mu ne
hang sang
mang so rit don ne ga

but i say
girls girls
i’m a wonder girl
can be the only one
in the world
ji gum ni ma um
i jen mal he bwa

and i say you,
you & you,
you, you, you
can be the best girl
in the end
nu kim gu de ro
i rwo jil go ya

say hello
mon jo ma rul go ro
han gol um ni ga
mon jo da ga ga
sang sang sog u ro
hang sang
kum ku don ne ge yeah

hey miss
gi hwe ga on go ya
ja ba bwa
i jen no chi ji mal go
ha go ship ja na
no do won he sot ja na

sol ji ki ma hal ke
du ryo um te mu ne
pyong bo mam so ge so
me il ban bok dwet don
nal dul

but i say
girls girls
i’m a wonder girl
can be the only one
in the world
ji gum ni ma um
i jen mal he bwa

and i say you,
you & you,
you, you, you
can be the best girl
in the end
nu kim gu de ro
i rwo jil go ya

gu jo i de ro
pyong bom hi
ji ne gi en ni ga
a kap da go
seng gak ha jia na
gu ro cha na
ha go shi pun ge
it ja na
won ha nun ge
it ja na
gu ro ta myon
ji gum ba ro
go for it
mang so rim, no
you’ll be fine
o nu run him dul get ji
ne i run imagine
mo du ga nol hyang he
clap clap clap

mang so rit don
ne ga but i say
girls girls
i’m a wonder girl
can be the only one
in the world
ji gum ni ma um
i jen mal he bwa

and i say you,
you & you,
you, you, you
can be the best girl
in the end
nu kim gu de ro
i rwo jil go ya

and i say you,
you & you,
you, you, you

and i say you,
you & you,
you, you, you


and i say you,
you & you,
you, you, you

and a you,
you, you, you

and a you,
you, you, you

and i say you,
you & you,
you, you, you

and i say you,
you & you,
you, you, you

and i say you,
you & you,
you, you, you

and a you,
you, you, you

you you you

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This