SISTAR (씨스타) - Hot Place




Yeah uhuh
It's Brave sound
si si Sistar

Everybody knows
Everybody knows
Everybody knows
Crazy
Everybody get down
Everybody get down
Everybody get down
I'm crazy

I like to party tonight
Let's party tonight
shi na ge no ra bwa bwa
mo du mi chin du shi

I like to party tonight
Let's party tonight
ja jun bi dwe su myon
Hey DJ play this song

Hot hot
Here's the place place
Hot hot
We're so brave brave

Hot hot
Here's the place place
Hot hot
Mighty si si si si sistar

to li nun mam
no nun mo rul gol
so le nun bam
jam do sol chi go
nan nan nan nan
jun bi ga dwe so
mo dun got da it go
chum chul go ya

sul sul na ga bol ka
It's time to move
mo du nol hal ko ya ah
o dil bo nun go ya
So let's get down
chim jom dak go
i u ma ge jip jung he

I like to party tonight
Let's party tonight
shi na ge no ra bwa bwa
mo du mi chin du shi

I like to party tonight
Let's party tonight
ja jun bi dwe su myon
Hey DJ play this song

Hot hot
Here's the place place
Hot hot
We're so brave brave

Hot hot
Here's the place place
Hot hot
Mighty si si si si sistar

Be smart
be brave
Let's do some crazy
swit!!
swi ji mal go
Move ur feet
nun chi bol pi ryo nun
ob so shi na ge
jul gyot ho nul
o lyo mo ri wi ro
Sistar and Brave Sound
u ri ga trend-setter
on je na better
mo run da myon error
non gu nyang
follow da leader

sul sul na ga bol ka
It's time to move
mo du nol hal ko ya ah
o dil bo nun go ya
So let's get down
shim jom dak go
i u ma ge jip jung he

I like to party tonight
Let's party tonight
shi na ge no ra bwa bwa
mo du mi chin du shi

I like to party tonight
Let's party tonight
ja jun bi dwe su myon
Hey DJ play this song

Hot hot
Here's the
place place (yeah yeah)
Hot hot
We're so
brave brave (so brave)

Hot hot
Here's the place place
Hot hot
Mighty si si si si sistar

Everybody knows
Everybody knows
Everybody knows
Crazy
Everybody get down
Everybody get down
Everybody get down
I'm crazy

Pls Credit http://kpopclass.blogspot.com
ifused for other
online stuff thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This