New.F.O (뉴에프오) - Bounce




Everybody
Bounce Bounce
twinggyo twinggyo
Boom! Boom!
Jumping Jumping
Bounce Bounce
Up & Down
Up & Down
micho micho
Bounce Bounce
twinggyo twinggyo
Boom! Boom!
bam se do rok
Bounce Bounce
na won cham

Stand Up Stand Up
go gi mot jin
a jo shi
pot pot oppa
se chim han gu
on ni dul
Put Your Hands Up
mo ri wi ro
je bal jom
bun ba re
bun ba re ba re
pa rit he
pa rit ba re

ha ru ga to mo ja ra
shi ga ni to mo ja ra
bam i bam i
ga ja na
to to pon han Story
tuk tol go
i ro na
shik shi ka ge
twi o bwa
u mul ju mul
ha da gan
non dak jot on ge
Bow Wow

Everybody
Bounce Bounce
twinggyo twinggyo
Boom! Boom!
Jumping Jumping
Bounce Bounce
Up & Down
Up & Down
micho micho
Bounce Bounce
twinggyo twinggyo
Boom! Boom!
bam se do rok
Bounce Bounce
na won cham

men nal men nal
tok ga tun nal dul
ji gyo wo
nol ten nol ja
ta ra he bwa na cho rom
High High Fly High
ha nul wi ro
ji gum nan
chul ba re
chul ba re ba re
Follow Me
pa li pa li

ha ru ga to mo ja ra
shi ga ni to mo ja ra
bam i bam i
ga ja na
to to pon han Story
tuk tol go
i ro na
shik shi ka ge
twi o bwa
u mul ju mul
ha da gan
non dak jot on ge
Bow Wow

Everybody
Bounce Bounce
twinggyo twinggyo
Boom! Boom!
Jumping Jumping
Bounce Bounce
Up & Down
Up & Down
micho micho
Bounce Bounce
twinggyo twinggyo
Boom! Boom!
bam se do rok
Bounce Bounce
na won cham

Come on Let Me Know.
What's You Got?
What's You Got? What!
Cause I'm Dangerous.
Watch Yourself.
Watch Yourself. What!
mo du da jon bu da
da na wa Pow
Wow Wow Wow
Pump It Up!
om ma han te hon na?
a pa han te hon na?
gok jong do pal ja

Let's Make
The Party Bounce. New.F.O
Let's Make
The Party Bounce. New.F.O
Let's Make
The Party Bounce.
Let's Make
The Party Bounce
Let's Make
The Party Bounce.
Bounce Bounce Bounce
Bounce Bounce

Everybody
Bounce Bounce
twinggyo twinggyo
Boom! Boom!
Jumping Jumping
Bounce Bounce
Up & Down
Up & Down
micho micho
Bounce Bounce
twinggyo twinggyo
Boom! Boom!
bam se do rok
Bounce Bounce
New.F.O style

Everybody
Bounce Bounce
twinggyo twinggyo
Boom! Boom!
Jumping Jumping
Bounce Bounce
Up & Down
Up & Down
micho micho
Bounce Bounce
twinggyo twinggyo
Boom! Boom!
bam se do rok
Bounce Bounce
na won cham

Everybody Bounce Bounce


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This