DBSK / TVXQ - Duet (Japanese)




ahuh
mm.mm
ahuh

hu ta ri
de ka wa
su ko to ba
so re ga
u ta ni
na ru no na ra
ki mi ga
ki ni i
ta no wa
do na melody
nan da ro
kyu u ni
ko no se ka i ga
ki no o to chi ga
te te mo
ki mi ga i re ba
so re da ke de
ma ta ka
na de ra re ru
duet.

hu ku
za tsu na gen
ji tsu mo
yo so o
de ki na i su
ji ga ki mo
hu ta ri
de i re ba
ti to mo
ko wa ku nan
ka nai ka ra
hi bi o
ka sa ru
light tu ya
ko ko ro
mi ta su
yu me ga
ta ri na
i yo ri
ki mi no ko to
u ba wa re ru
no wa ma pi ra

wa su re nai de
wa su re nai de
bo ku wa
ki mi ga
su ki nan da
to wa to kai te
to wa no ai de
ma mo ri tai to
shi te yo

a i shi te ru yo
a i shi te ru yo
zen bu ki mi ni
a ge run da
da ka ra sa
bo ku no
so ba ni o i de

ahuh
mm.mm
ahuh

hu ta ri
de su go su ji ka ni
so re o u ta ni
su ru no na ra
bu ku ga tu ma bi
ta no wa
su ko shi sa bi shi i
on pu sa
hi to na tsu
koi ho o ga
shi a wa
se yo be ru ka ra
ki mi to bo ku no
su ki ma wo
hu ta tsu
de u me ru duplet

de ta ra
me na u wa sa mo
mi mi yo u ta ga
u jo o da an mo
hu ta ri
de ki ke ba ma ta ku
ma yo o
ko to wa nai ka ra
ki mi no
u re shi ga o ga
bo ku no
mo chi i nan da yo
na ni wo
shi te mo
ki mi no ko to
ki zu tsu
ke ru no wa ma pi ra

ka wa ra nai yo
ka wa ra nai yo
bo ku wa
ki mi ga
su ki nan da
ta da to kai te
tad a no ai de
tsu tsu mi
tai to shi te yo
shin ji te ru yo
shin ji te ru yo
ki mi to to wa ni
i ki run da
da ka ra sa
bo ku no
so ba ni
o i de

ki mi yo no se te
hu ta ri yo no se te
colorful lu
ni ka na de
ru melody
hi bi ku o
sa ra ni no se te
o mo i wo no se te
ka sa ne a u
ma da da me da
ma da da
o wa ru ko to
nai duet

ki mi ga
i tsu mo
bo ku ni
ku re ru
ta ka ra
mo no ga
so re nan da

ki mi no
na mi da
ki ni no
e ga o
wa ka chi tai yo
do chi mo

ku ra ku na ga ku
sa mu i yo ru mo
hu ra ti
de a su
o te ra sun da
da ka ra sa
mo o to
so ba ni
o i de

wa su re nai de
wa su re nai de
bo ku wa
ki mi ga
su ki nan da
to wa to
kai te
to wa no
a i de
ma mo ri tai to
si te yo

a i shi te ru yo
a i shi te ru yo
zen bu ki mi ni
a ge run da
da ka ra sa
bo ku no
so ba ni o i de

a ha..

ahuh
mm mm
a huh


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This