RaNia - Pop Pop Pop




POP POP POP
Yeah, They‘re back
adorable Rania
and Bravesound

To the top to the top,
To the top to the top,
To the top to the top

Get on da dance floor,
Time to play
Hey boy
tok ba ro gi ok he do
nan jom wi om han gol
nal su chi gi ma ne do
jong shin sok pa jil gol
non puk pa jil gol
You be ma addict boy,
just like magic 3, 2, 1

we dap dap ha ge
man gu ro
nal ja jung na ge
man du ro
po nan men tu
da shi ku ro
Shut up boy
and let‘s get down
o dil bwa
ne ga mam
me du ro
da mi chin du shi
hun du ro
So hot ha ge
man du ro jul ke
na rul ta ra so

POP POP POP
da ga chi ral lal la
nan i je
TOP TOP TOP
Hey boy
ne ge hum pok
pa jil gol
POP POP POP
da ga chi ral lal la
son pyo gul jak jak jak
na cho rom Sexy han
girl ob ja na
Get on da dance floor,
Time to play

Bottles poppin‘
party rockin‘
bam se do rok
Ain‘t no stoppin‘
su ma nu nin
pa so ge so do nal
chat gin swi wo
Cuz I‘m poppin‘
yo gi jog i so
nu kyo ji nun
tu go un si son
Back up, back up
o so pi he
Cuz I‘m hotter than da sun!

we dap dap ha ge
man gu ro
nal ja jung na ge
man du ro
po nan men tu
da shi ku ro
Shut up boy
and let‘s get down
o dil bwa
ne ga mam
me du ro
da mi chin du shi
hun du ro
So hot ha ge
man du ro jul ke
na rul ta ra so

POP POP POP
da ga chi ral lal la
nan i je
TOP TOP TOP
Hey boy
ne ge hum pok
pa jil gol
POP POP POP
da ga chi ral lal la
son pyo gul jak jak jak
na cho rom Sexy han
girl ob ja na

gu de wa
o nul bam men
ja ri tam
ul won he
sum swil su ob sul
man kum nan i go se yo
I wanna keep it low,
ain‘t nobody knows
non na ye ge
do uk do pa jo dul gol
R-A-N-I, Ah-Ah Get up high
R-A-N-I, Ah-Ah Get up high
mo du da na rul ta ra so
Everybody shake it now
Shake it now, shake it now

POP POP POP
da ga chi ral lal la
nan i je
TOP TOP TOP
Hey boy
ne ge hum pok
pa jil gol
POP POP POP
da ga chi ral lal la
son pyo gul jak jak jak
na cho rom Sexy han
girl ob ja na

To the top to the top,
To the top to the top,
To the top to the top

Get on da dance floor,
Time to play

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This