U-KISS (유키스) - Tick Tack (Japanese)





tonight i shall be here
(tick tack tick tack)
tonight i shall be here
(tick tack tick tack)

ki mi da ke wo aish te i ru
so no ki mo chi wa
ka wa ra na i oh

bo ku ra ni wa
ka sa ne te ki ta
su te ki na o mo i
de mo a ru ke re do
(i must be up right now)
ko no yo ni
a su ro su go se nai
ka ra o o ki na oh
so tsu ku de ra nai

tonight i shall be singing for you
through the night
(tonight) i shall be turning on
the broken light
(tonight)
yo zo ra i
chi ma ru ku yo ni

tonight ( tonight)
tonight ooh ~
woah ( tick tock tick tock )
woah ( tick tock tick tock )
na ni wo o ku te
tell me all, say yo ni
ka ga yo shi ka na re
tonight ( tonight) tonight

mi no ko na i i ki ni kock
cho da ka ra i say goodbye
ha ji shi ma u heart da ke do
we have no choice
ko no ma ma na ra wa
we are falling down,
and you say what
(say what what what)
bo ku ra ni wa
ko e ra re na i
zan ko ku na
ka me ga a te
(there must be
something within oh)
ha ta na so wa
ki mi no ta me ni tsu ku
(so) tsu ku.. te..

tonight i shall be singing for you
through the night
(tonight) i shall be turning on
the broken light
(tonight) yo zo ra i
chi ma ru ku yo ni

tonight ( tonight)
tonight ooh ~
woah ( tick tock tick tock )
woah ( tick tock tick tock )
na ni wo o ku te
tell me all, say yo ni
ka ga yo shi ka na re
tonight ( tonight) tonight

i ma ki mi no hi to ri
mi chi ma ru ko no
hi do to ki
don't cry, don't cry
c'mon
u so de ki zu tsu ku
you baby
bo ku ga i chi no hi ka
yeah sosh te
kiss sosh ta oh~

(tonight) i'll never never never give
(tonight) i'll never never never give
(tonight) i'll never never never give
tonight ( tonight) tonight

yeah
i mi wa ke do ko nai
ya sa shi sa wa
yet i don't know why
shy ga suite u re ta
bo ku ro ku da i jo
bu ma da i chi ka nai
na ni mo shi ra nai
ki mi wa da ma se nai

tonight i shall be singing for you
through the night
(tonight) i shall be turning on
the broken light


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This