DBSK / TVXQ - Back to Tomorrow




ke na ge
ni sa i ta
i chi ri
no ho ha na
ha ka na
ku ho ko ra shi ku
i ki tei ku chi
ka ra ni
mi chi te ru
ki mi wo mi te
na mi da ga
a hu re da shi ta
mo wi chi do sa i
sho ka ra
na ga i mi chi o
a ru ko
(to keep your life)

ki to a su wa
ka ga ya ku ka ra
back, back, back
i ma wa back back back with me
ka na ra zu ma ta
ka ga ya ku ka ra
back, back, back
to mo ni back back back with you

(love love love…)
ki mi to tsu na go o
(love love love…)
to wa ni ne ga o o

ki mi ga
ta ta i ma
ka ka ye
ru ki zu wa
i tsu ka ki
ye te i ku no?
ko no o de
wo sa shi no be te
ki mi o ta su
ke ta i to
ko ko ro
ka ra o mo o ta
mo wi chi do sa i
sho ka ra
mu ne ni yu me o
e ga ko
(to give my love)

o mo i da shi te
ai no ki mo so ra step by step
i ma wa step by step with me
wa ra i go e ga
hi bi ku yo u ni step by step
to mo ni step by step with you

(love love love…)
ki mi to tsu na go o
(love love love…)
to wa ni ne ga o o

ka ze no tsu yo
i hi mom
do na ku ra
i mi chi mo
bo ku no ma e
ni ki mi no
e ga o ga a ru yo u ni…

ki to a su wa
ka ga ya ku ka ra
back, back, back
i ma wa back, back, back with me
ka na ra zu ma ta
ka ga ya ku ka ra
back, back, back
to mo ni back, back, back with you

o mo i da shi te
ai no ki mo so ra step by step
i ma wa step by step with me
wa ra i go e ga
hi bi ku yo u ni step by step
to mo ni step by step with you
(i will give my love)


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This