T-ARA (티아라) - Roly Poly (Japanese)




kyu u to na fashion
ki ra ki ra passion
do ki do ki mission
la la la la la i like you

ka na ri ki ni na ru boy
a i kon ta ku to
wa ka a te ho shi i
(wa ta shi te ki no.1)
ma sa ka kan ji te nai
cho i ni bu ku nai
so ba ni ki te yo
(na ri ta i no only one)


(mo la)
a ri e nai
(mo la)
wa ta shi ga
sa so e bai i no
yu u ki o (up up)
to ma do i (down down)
cha an su wa
ko nya da ke

roly poly
roly roly poly
hi to me bo re flash
ko no ko ko ro
dance dance dance dance

roly poly
roly roly poly
u ke to me te yo
i ma su gu ni
catch catch catch in love

oh oh oh oh
uh~ uh~

ki mi no pe su ni mo
ma ki ko ma re oh
da ke do ma ke nai
(ki mi ni to o te wa game)
o i ka ke te mi ru to
ha na re ru de sho
mu shi su ru to cho
(mi te ta ri su ru yo ne)

(mo la)
wa ta shi o
(mo la)
ji ra shi te
a so ba na i de
su ki na ra (yes yes)
ka ke hi ki (no no)
su na o na
ki mo chi mi se te

roly poly
roly roly poly
da i su ki da yo
mu na sa wa gi
shake shake shake shake

roly poly
roly roly poly
tsu gi no kyo ku de
ma yo wa zu ni
touch touch touch in love

oh oh oh oh
uh~ uh~

i like like this
i like like that
i like this like that
yeah

roly poly
roly roly poly
hi to me bo re flash
ko no ko ko ro
dance dance dance dance

roly poly
roly roly poly
u ke to me te yo
i ma su gu ni
catch catch catch in love

ah ah ah ah
tonight
fu ta ri ko on ya
de a ta no wa
oh tonight

ah ah ah ah
tonight
no un me i da wa
wa ta shi
ni ko i shi te
tonight

uh~ uh~

simple rom based on
unofficial lyrics** text select disabled

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks

x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This