The Flit (더 플릿) - AT




turn the lights on
turn the lights on
turn the lights on.
i'm about to
act a fool
turn the lights on

1,2,3,4
na ye ge
o nun nol nu kyo
dont forget its on the floor
shake your body
lose control
its alright
come with me
we can make you
love tonight
my love.. for you
ne ge wa bwa

nal won han da myon
jom do
come on now.
(nol ji kyo bo go
hum chit mom chi te do)
i can see
i know i jen
da ga wa
(shaking my body.
let me think about it)
come on love
yeah

no rul ga ji ryo he do
no rul ga ji ryo he do
na ye ma um cho rom
dwe jir a na
ga sum jo ril pun

baby get the let you know
baby going back to go
da shi ga ryo he do
i mi na nun
nu jo bo rin gol

1,2,3,4
na ye ge
o nun nol nu kyo
dont forget its on the floor
shake your body
lose control
its alright
come with me
we can make you
love tonight
my love.. for you
ne ge wa bwa

nal won han da myon
jom do
come on now.
(nol ji kyo bo go
hum chit mom chi te do)
i can see
i know i jen
da ga wa
(shaking my body.
let me think about it)
come on love
yeah

na rul ba ra bo a do
na rul ba ra bo a do
no ye nun bit so gen
na nun ob so
gu jo che nyom pun
baby gotta let you know
baby going back to go
da shi ga ryo he do
i mi na nun
nu jo bo rin gol

let's make
these pople move
so dj where you at
so make that bass attack.
the party
its started
i'm about to
act a fool
turn the lights on

na rul ba ra bo a do
na rul ba ra bo a do
no ye nun bit so gen
na nun ob so
gu jo che nyom pun
baby gotta let you know
baby going back to go
da shi ga ryo he do
i mi na nun
nu jo bo rin gol

na rul ba ra bo a do
no rul ba ra bo a do
no ye nun bit so ge
na nun ob so
gu jo che nyom pun
baby gotta let you know
baby going back to go
i jen nu jo bo rin
che nyo mu ro
do ra so nun gol.
(turn the lights on)

-------------------------------

(english part
of the song is not official,
it wasnt included when
published it,
i may possibly misheard
some words - kc)


Pls Credit l
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other online stuffs
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This