BoA(보아) - Lookin ft the Quiett



tuk byol han
something like that
tok ga chi
sal gin shi ro
oh yea yeah
on je dun ja yu rop ge
o di dun take me away
ooh
“can you take me away?”

it's a new day,
such a good day
drive your life
oh
it's a new day,
such a good day
drive your life
woh
i wanna drive your life

ta ra wa o di rul ga don ji
nu ki mul sa lyo
let's ride with me
i go ril nu bi nun
na ye wheels
i gi bun i mwon ji
no nal gen ni?

so breezy ja yul nu ki ji
go easy but tying to be me
ne style gu gon
chwe go ye bi mil.
yong won ha gil ba re
i nu ki mi.

nan jom da la
i am i
on je o di e so na
(lookin’ good,
lookin’ nice
gu ge na)

o nul ma nun like a star
o dil ga na
love my style
(lookin’ good,
lookin’ nice
gu ge na)

shi wo nan ba ram
baby let me ride
nun bu shin
brand new life

it's a new day,
such a good day
drive your life
oh
it's a new day,
such a good day
drive your life
woh
i wanna drive your life

oh,
oh oh, oh, oh, oh…
oh oh, oh, oh, oh…
oh oh, oh, oh, oh…
(lookin’ good,
lookin’ nice
gu ge na ya)

lookin’ good lookin’ nice & fly
nam dul gwa nun
jom da run na ye style.
that’s ilionaire way i’m different.
ne ga ga nun gi ri
ba ro ne gi ril pun.

i feel good cause
i’m with you.
i lead you
o so i ri ro
da run i du re
shi so nun it go.
kut ka ji ga bol ka
jil ju.

it's a new day,
such a good day
drive your life
oh
it's a new day,
such a good day
drive your life
woh

it's a new day,
such a good day
drive your life
oh
it's a new day,
such a good day
drive your life
woh

i wanna drive your life

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This