VIXX (빅스) - Super Hero



ah..
ah..
yeah,
i wanna win this race
vixx haha
value in excelsis,
aoooowww
oh brand nu boyz
is in da buildin'
yes sir,
so we gonna make it
rookie's time
race is exciting

v i x x
nol wi han he ro
v.i.x.x
bi mil su ron
na ye him
bo yo jul ke
like a star
oh oh oh oh
oh oh oh oh

paris su e so
jom shi mul mok go
new york gu ro ga
(mwo dun jik a nun ge)
no ye sang sang ul
hyon shi lo ba kul ke
(i je shi ja gil pu nya)

a jil a jil fantastic
won na nun
se sang u ro na ra ga
nan mo dun gol
da jul su it ja na
mwol wo ne
non nal mi do oh
ne ga nol ji kyo girl

a jil a jil fantastic
won na nun
se sang mo du
ni ko ya
nan mo dun gol
da hal su it ja na
mwol wo ne
non nal mi do oh
ne ga nol ji kyo girl

oh..
oh. hoh oh hoh..

apple su e so
a chi mul mat go
london u ro ga
(mwo dun jik a nun ge)
gi bu ni o te
ji gu wi ro fly
(i je shi ja gil pu nya)

a jil a jil fantastic
won na nun
se sang u ro na ra ga
nan mo dun gol
da jul su it ja na
mwol wo ne
non nal mi do oh
ne ga nol ji kyo girl

a jil a jil fantastic
won na nun
se sang mo du
ni ko ya
nan mo dun gol
da hal su it ja na
mwol wo ne
non nal mi do oh
ne ga nol ji kyo girl

oh..
ho oh.. oh.. hmm..
ho oh ho oh...

ne pu me
du gun du gun twi nun
shim jang so ril
nu kyo bwa
shin bi ro un na ye
hi mun o jik no rul
wi han go
shi ran gol
oh ji kil ge nol come,
fantastic wo..orld
yeahh..

alright..
da lyo hwak da lyo ga
o dil ga dun nal
ta ra wa
i gon gon bang ji mul
no mo son
u ri du re
nom chi nun ja shin gam
to nun bon nung
u rin da ga nun ge
ga nu mi an dwe ja na
li li li li like a burn
me bon
de bom
ha ge ne so nul ja ba
vixx

a jil a jil fantastic
won na nun
se sang u ro na ra ga
nan mo dun gol
da jul su it ja na
mwol wo ne
non nal mi do oh
ne ga nol ji kyo girl

a jil a jil fantastic
won na nun
se sang mo du
ni ko ya
nan mo dun gol
da hal su it ja na
mwol wo ne
non nal mi do oh
ne ga nol ji kyo girl

a jil ra jil fantastic
i feel i feel fantastic


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This