2PM 투피엠 - I'm Your Man (Japanese)



i’m your man 
i’m your man 
i’m your man 
i’m your man

baby
i’m your me i-ye-i-yeh eh-eh eh eh
me i-ye-i-yeh eh-eh
i’m your me i-ye-i-yeh eh-eh
please believe me, 
please be with me

i ma a na ta
o ma mo ru ta me so o
a na ta da ke
o ma mo ru ta me ni
so ki mi o
su tsu mi o me ru
ko no kan jo so real
su be te sa sa ge ru yo

so no ko ko ro no
i ta mi ni
yo ri so te
i ta i no sa
you ain’t gotta hurt 
ko re i jo
let me love you uh
i ma su gu
da ka ra
ko ko ni i ru

baby
i’m your man
i to shi i yo
ko no mu ne
ha ri sa ke
so o sa
so no mi wo
ma ka se te i yo
ne ga i o
ko me te for you

ji to shi te i ra re
na i no sa
mu ne wa tsu ku ta ka
na ru no sa
i ma.. su gu..
a i ta i
yu gen ji
go move on

su be te wa
ki mi no
ta me ni
you know that
you can lean on me
i tsu mo ki mi no
so ba ni
you always be my baby

de ki na i ko to wa
na i sa
i’ll do anything for ya
what your wish girl
nan de mo
i’m your man letz go!

baby
i’m your man
ma ke nai yo
a ke na i yo
ru wa nai ka ra
a na ta da ke o
mi tsu me
mi ra yo te ra su yo
true heart

baby
i’m your me i-ye-i-yeh eh-eh eh eh
me i-ye-i-yeh eh-eh
i’m your me i-ye-i-yeh eh-eh
please believe me, 
please be with me

i ma wa
ka na shi ku te
ya ri ki re na i
to shi te mo
bo ku ga
so ba ni i te
sa sa e ru yo
a na ta o
shin ji te ru

baby
i’m your man
i to shi i yo
ko no mu ne
ha ri sa ke
so o sa
so no mi wo
ma ka se te i yo
ne ga i o
ko me te for you

baby
i’m your man
da i jo bu
o mo i ni
o wa ri wa na i ka ra
se kai ju de
hi to ri no
a na ta wo
ma mo ru yo 
true love

baby
i’m your me i-ye-i-yeh eh-eh eh eh
me i-ye-i-yeh eh-eh
i’m your me i-ye-i-yeh eh-eh
please believe me, 
please be with me


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This