SE7EN (세븐) - Better Together





im back on microphone
back back on microphone
im back on microphone

you got me under control
ne ma mun ne mam de ro
mot de ro gat go non
Fee/ling feeling
no ye gen sa rang un game
na ye ge sa rang un pain
ne nu nul ba ra bwa
feel me feel me now

ju wi ye nob ja na na bo da naun
na man kum nam ja daun
You better catch me now
no man ba ra bo nun de, mi chil
got man ga tun de eh eh eh
eh eh... We gotta get get down


If you and me ha na
ga dwel su it da myon
sang sang ma nu ro do girl
ga su mi bok chan gol
If you can be my girl
i se sang ul da jul ke
Girl gi- girl girl i do adore

You gotta know Im fallin in love
nan no ra nun
se sang e pa jo i so
you gotta know han sun gan do
no ob shin sal su ob so
cuz I know we better together
Heh.. you should think about it

tu go un ne ma mun fire nol de ryo
ga no pi higher, o rum ga tun
ma mul no gyo jul ke burn burn burn
They call me se se se se7en
non na ye he he he heaven
a mu de do ga ji ma ne gyo te s/tay

ju wi ye nob ja na na bo da naun
no man kum sexy han
I better do some do do something
no man ba ra bo nun de, mi chil
got man ga tun de eh eh eh
eh eh We gotta get get down

If you and me ha na
ga dwel su it da myon
sang sang ma nu ro do girl
ga su mi bok chan gol
If you can be my girl
i se sang ul da jul ke
Girl gi- girl girl i do adore

You gotta know Im fallin in love
nan no ra nun
se sang e pa jo i so
you gotta know han sun gan do
no ob shin sal su ob so
cuz I know we better together


Hey u know we better together
Gotta gotta get it together
u know we better together
We we we gotta make it forever

Hey u know we better together
Gotta gotta get it together
u know we better together aw...
no ma nul gi da ri myon so to
ha ru ga jo mu ro
o nul do yeah~
no do ne mam gwa gat da myon
nal ba da jwo
u gotta know baby.. You gotta know
I'm fallin in love
nu gu do nol de shin
hal su ob so
you gotta know han sun gan do
no ob shin sal su ob so
cuz I know we better together

You go/tta know Im fallin in love
nan no ra nun se sang e
pa jo i so
you gotta know han sun gan do
no ob shin sal su ob so
cuz I know we better together

x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This