Jjun (제이준) - Fly High (feat. Electroboyz)



what ever you want
i got it girl
ne ge mal man he
what what what
whatever you need
i got you girl
mwo dun da jul ke ma lady

gok jong mal go nal mi do
no man ku mun ne ga ji kyo
u ri sa rang un do do do wi ro
ni ga a ni myon nan shi ro
baby na wa ha nul no pi
ne so nul kok jap go na ra bwa
(let's go go go go)

i' ll be your rocket
bam se nol jo wi ro
i know you want me too girl
let's fly high high high high
i' ll be your rocket
nu nul gam go nu kyo
no wa dan du ri so
fly high high high high

baby be my girl (be my girl)
i will be your lover
baby be my girl (be my girl)
i will be your lover

shake it out yo
yeah you know what it is

i ma get you high
like a g6
je il no pun byo lo
ne ga de ryo gal ke
ma rul ha ji a na do
ni ga won ha nun
go na do a ra
i'm your psychic

gye sok play boy tu nul nu lo
mom chu ji mal go
do wi ro like super (man)
no ye mom gwa
ma mul ne ge mat gyo bwa
o nul bam let me be your ruler

gok jong mal go nal mi do
no man ku mun ne ga ji kyo
u ri sa rang un do do do wi ro
ni ga a ni myon nan shi ro
baby na wa ha nul no pi
ne so nul kok jap go na ra bwa
(let's go go go go)

i' ll be your rocket
bam se nol jo wi ro
i know you want me too girl
let's fly high high high high
i' ll be your rocket
nu nul gam go nu kyo
no wa dan du ri so
fly high high high high

baby be my girl (be my girl)
i will be your lover
baby be my girl (be my girl)
i will be your lover

a mu gok jong ha ji ma
(ha ji ma)
o jik na man ba ra bwa
(ba ra bwa)

baby you don't have to worry
nan jo ha nul do no pi na ra o la
fly high high high

baby be my girl
(ma baby be ma love love love)
i will be your lover
baby be my girl
(ma baby be ma love love love)
i will be your lover
i will be your rocket


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This