Girls' Generation 소녀시대 - Party



hey girls
do you know what time it is?
it must be party time
here we go

yo gin summer
ji gum radio rul kyo
hu lo na o nun favorite song
hey turn it up
du go un ri dum
ik gu nun de ro drive
nun i bu shi nyo rum so gu ro
oh oh

chang ul no mo on
ba ra mul da ra
ji gum yeah yeah yeah yeah yeah
singing yeah yeah yeah yeah yeah
mok so ril no pyo
louder and louder
pa do so ril da ra
da lyo here we go

we can’t stop stop stop
yo gin party time
i de ro gye sok party time
it’s a party

we gon rock rock rock
ja rit ha ge nan
tonight
p a r t y p a r t y

lemon soju nan tequiila non mohito
(it’s party time~)
ga ja jeju california roma ga ji (yeah~)
ha yan jin ju pu mun ba da
mot jin pa do
finito
p a r t y p a r t y

we love summer
ba pu ge dwi yo on
o jen da i jo bo ri go
hey turn it up
jo pu run ha nul
jong mal wan byok han gol
su myon wi e ga duk mul du ro
oh oh

chan ran ha nyo rum
da ga gi jo ne
ham ke yeah yeah yeah yeah yeah
singing yeah yeah yeah yeah yeah
dul dun ne ma mun
higher and higher
o so ja nul wi ro
a shot here we go

we can’t stop stop stop
yo gin party time
i de ro gye sok party time
it’s a party

we gon rock rock rock
ja rit ha ge nan
tonight
p a r t y p a r t y

lemon soju nan tequiila non mohito
(it’s party time~)
ga ja jeju california roma ga ji (yeah~)
ha yan jin ju pu mun ba da
mot jin pa do
finito
p a r t y p a r t y

u ril bu rul sunrise
cha ja wa do mom chul su ob so
gye sok dwe nun party time
go on and on and on
bam se do rok

we can’t stop stop stop
yo gin party time
i de ro gye sok party time
it’s a party

we gon rock rock rock
ja rit ha ge nan
tonight
p a r t y p a r t y

lemon soju nan tequiila non mohito
(it’s party time~)
ga ja jeju california roma ga ji (yeah~)
ha yan jin ju pu mun ba da
mot jin pa do
finito
p a r t y p a r t y

party time

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This