Rania(라니아) - STYLE



classy. sexy. crazy. coutour.
classy. sexy. crazy. beautiful.
style.

runway, runaway
runway, runaway
runway, runaway
runaway. style.

bo gi en oh oh~
ul lyo do
bul pyon han gu du ga tun no.
ne gen
mat ji ga a na.

(s-t-y-l-e
ne mot de ro sal ke, leave)
mo dun ge
oh oh~
ji ro wo.
ni ga ne ge won ha nun gon
ne ga
a nin na ja na.
(s-t-y-l-e come on boy
let me be me)

mo ri bu to bal kut
ka ji ni ga won han look.
baby this ain’t my style.
bi tul bi tul got nun
n mam so ge runway.
you’re not my style.

ne style, ne style
gin ma ra na nun gon
al ja na
(you’re not you’re not
my-my-my style)

goodbye goodbye
gu han ma di ha myon
dwet ja na
jal ga
(you’re not my-my-my style)

runway, runaway
runway, runaway
runway, runaway
runaway. style.

bo gi en
oh oh~
ul lyo do
bit ba ren pal ji ga tun no.
ne gen
su ga bi ja na.

(s-t-y-l-e
ne mot de ro sal ke, leave)
mo ri bu to bal kut
ka ji ni ga won han look.
baby this ain’t my style.
bi tul bi tul got nun
ne mam so ge runway.
you’re not my style.

ne style, ne style
gin ma ra na nun gon al ja na
(you’re not you’re not
my-my-my style)
goodbye goodbye
gu han ma di ha myon
dwet ja na
jal ga

you don't know my my my my style
mo li so man bwa a a
na na na nal an un chok ha ji ma
no you're not my style
baby nah nah nah na-ah-ah
ga ga ga ga
you're not my style

dance..
classy. sexy. crazy
beautiful
style

ne style, ne style
gin ma ra na nun gon al ja na
(ne style, ne style
du mal ha jin an cha na)
goodbye goodbye
gu han ma di ha myon
dwet ja na
jal ga

ne style, ne style
han bon do ra so myon
al ja na
ne style, ne style
dwe do lil sun ob ja na

goodbye goodbye
gil ge kul myon no do
shir cha na
jal ga
goodbye

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This