RaNia - Dr. Feel Good




dr. dr. cho um bu to
nu kyo wa so so
nal bo myo
mu sun sang sang
ha nun gon ji
sol ji ki gu nun bi chi,
shil jin a na so
gi da rin got cho rom
ne mo mi to lyo

i need a fi- fi- fi- fix,
some type of d- d- d- drop
ga ka i da ga on
doktor gab jag i
da la jin nun bit
tuk byo li ne ge,
gwan shi mul gat go
you got me feelin
f-f-f- feeling

dr. dr. feel good,
come make me feel real good
tak tak het don ma u mi
jo gum shik pu li ne

dr. dr. feel good,
come make me feel real good
dab dab het don ga su mi
o nu se pyon an ne

i wanna feel real good,
i need to feel real good
i wanna feel real good,
cuz i been really bad bad
i wanna feel real good,
i need to feel real good
i wanna feel real good,
cuz i been really bad bad

dr. dr. i jen
seng ga kul mom cho
cha mat don gu de ne ge,
action ul bo yo jwo
o tok ha jo
ne mo me yo ri no pa
i yu ob shi ol gu ri
hwag gun go ryo

i need a fi- fi- fi- fix,
some type of d- d- d- drop
mok so ril du ru myon to lyo
song il man da ha do no la
ice cream cho rom
no ka ne ri ne
nal no kyo feelin’ f-f-f- feelin’

dr. dr. feel good,
come make me feel real good
dab dab het don ga su mi
o nu se pyon an ne

i wanna feel real good,
i need to feel real good
i wanna feel real good,
cuz i been really bad bad

dab dab het don na,
cha ga wo jin na
gu den mo dun gol
go chi nun doctor
feelin fa feelin
we ro wat don mam,
sul sul het don mam
gu den mo dun gol
go chi nun doctor
feelin fa feelin

Dr. Dr. feel good
come make me feel real good
strap me down into my chair
I been feeling real bad

Dr. Dr. feel good
come make me feel real good
strap me down into my chair
I been feeling real bad

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This