ZE:A - Again





wow ha-ha 2 0 1 1
ze:a, OK
u know how we do it

baby
i will never let you go
i just cry again
and again

i don't know,
i can't live
so ri cho Oh no
i yu do mo ru go,
i mi da kut nan game
z to the a
no way,
what the hell
don't know

o i op so ni ga
mo ra go
nu ga to mo ra go
to du ro de do
ni mam do mo ru go
gu ge a ni gil ba re so
(a ni gil ba re so)
non sa ra jo so
never let you go,
that's my way

a mu got do
mo te nan
nol bo ri ji mo te
a mu mal do
mo te nan
nol to na ji mo te

ba bo cho rom
ne ga su mi
mu no jo ga
i just cry again

ne ga mi cho ga
tell me why
don't know why
you'll be mine
Jom jom
ne ga ji cho ga
don't you lie
nol bo ril sun op so
i will never go down
i just cry,
to na ji ma
no pu nin gol al ja na
ne ga su mi jo yo wa
no rul bwa
keep my love for you
i just cry again
and again

ne ga su mun
a jik i de ro
na ma i so gu de ro
i just like this
non de che ne ge
we gu re
don't you work it out
ain't nobody,
i will never back down
na do i sang
gyon dil su op so my girl

we gu re non
ne ga we mo ga we
ma me an du ro Why
i just i yu jo cha mo ru go
je bal a ni gil ba re so
(a ni gil ba re so)
non da la jo so
never let you go,
that's my way

a mu got do
mo te nan
nol bo ri ji mo te
a mu mal do
mo te nan
nol to na ji mo te

mon ji cho rom
ne mo su bi
sa ra cho ga
baby, i can't take
no more

ne ga mi cho ga
tell me why
don't know why
you'll be mine
Jom jom
ne ga ji cho ga
don't you lie
nol bo ril sun op so
i will never go down
i just cry,
to na ji ma
no pu nin gol
al ja na
ne ga su mi jo yo wa
no rul bwa
keep my love for you
i just cry again
and again

no bo da do (you know)
ne ga do (i know)
ba ra go to ba re so
nan jong mal
ji cho ga
(ni ga mon de nal)
nal u lyo
(bi cham ha ge nal)
nal bo lyo
ain't no body
but gotta say
but you know
i love you
i will break it down

ne ga mi cho ga
tell me why
don't know why
you'll be mine
Jom jom
ne ga ji cho ga
don't you lie
nol bo ril sun op so
i will never go down
i just cry,
to na ji ma
no pu nin gol
al ja na
ne ga su mi jo yo wa
no rul bwa
keep my love for you
i just cry
again and again

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This