BEAST/B2ST (비스트) - Bad Girl (Japanese)




i'm heart sick
heal me
be crazy
can't let you go
sad love song
my love's gone
pls baby don't go far

so beast!

down down we gotta get down
down down we gotta get down
down down we gotta get down
i wanna come to me girl

down down we gotta get down
down down we gotta get down
down down we gotta get down
i wanna come to me girl

mo i chi do to
do ku na ra
ko no ko e
o mo i o no ko
shi ma ta
i to ri ke
ka na si i so ra ni
ki mi no e ga o ga
ho ra
u ka un de wa
ki e te yu ku

ki no u ka res ta kiss-
ki mi to ha na re ta miss
su be te yu me na ra
ma da ka ra
ma wa ri
su ru ko ko ro

ha na re
ba na re
ma da
ki mi o
ki mi o ta da

hey hey hey girl
mo do o te ki te hey girl

ko on na
ni mo ki mi
no ko to o, bad girl
kan ga e te
mo o
mo o te mo, bad girl
ha na re
ru na to
sa ke bu ko e wa
ki mi ni to
do ka na i
bad girl

oh oh oh..

g-o-n-e
ni ga ton na ni
jal ga don
shi gye do
stop gwe ni

ne gwi ye so
du li nun like
our story,
(so sick)
han te nun ma, my lady
ni ga ob so
u ro nan daily
a jik ni ja ri
nun bi wo dul ge girl
c-o-m-e

ni ku un de mo ma
da a
i ta ku te
ki mi e no
o mo i na mi
da a hu re
to ri mo
do se ta ra
nan in do mo ne ga u
de mo
ma ta to
u ku na a te yu ku

i ma ja mo o
te o ku
re da ro
ki mi
no ko e
ki koe na i
ku ra i to o ku

ha na re
ba na re
ma da
ki mi o
ki mi o ta da

hey hey hey girl
mo do o te ki te hey girl

hey hey hey girl
mo do o te ki te hey girl

ko on na
ni mo ki mi
no ko to o, bad girl
kan ga e te
mo o
mo o te mo, bad girl
ha na re
ru na to
sa ke bu ko e wa
ki mi ni to
do ka na i
bad girl

ki mi no ko to ba
su be te ga
hi ka ri ka ra
ya mi ni na ru
to ri mo do shi ta i
ko ko ro
ne ga e ba ma ta
ha na re te ku yo..

hey hey hey girl
mo do o te ki te hey girl

ko on na
ni mo ki mi
no ko to o, bad girl
kan ga e te
mo o
mo o te mo, bad girl
ha na re
ru na to
sa ke bu ko e wa
ki mi ni to
do ka na i
bad girl

down down we gotta get down
down down we gotta get down
down down we gotta get down
i ma wa ta da
ka na shi ku re

down down we gotta get down
down down we gotta get down
down down we gotta get down
i wanna come to me girl

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This