Yuna (유나) - More




ne yo pe nu wo
ne ge ma te
love me too
byo nan
go nop da nun ma re
what can i do
all is over now
goodbye love goodbye

tell me,
sa rang han da go (more more)
a ni myon
nol mi wo ha ge (more more)
mi cho gan ne mam (more more)
but ja ba
ga du go shi po so
dont stop
more more more ne gyo tul to na ga do
more more more a pu mul gat go
more more more nun mu rul dak go
more more more
just make me hate you (more)

ne a ne
ne ma it
ji a nun ne ja ri
sul po hal yo yu ga
we ne gen
om nun ji
all is over now
goodbye love goodbye

tell me,
it was not love me (more more)
cha ra ri
nal shir ta go he (more more)
byo ne gan ne mam (more more)
do i sang ja bul su ob so so
dont stop
more more more ne gyo tul to na ga do
more more more a pu mul gat go
more more more nun mu rul dak go
more more more
just make me hate you (more)

tell me,
sa rang han da go (more more)
a ni myon
nol mi wo ha ge (more more)
mi cho gan ne mam (more more)
but ja ba ga du go shi po so
dont stop
more more more ne gyo tul to na ga do
more more more a pu mul gat go
more more more nun mu rul dak go
more more more
just make me hate you (more)

it's over now
goodbye love goodbye

Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This