Koyote (코요태) - Repeat the Same Words 했던 말 또 하고




yeah twenty twelve
you know what it is!
it's brave sound and
k.o.y.o.t.e
woo woo woo woo woo
(nan nan nan crazy boy)
woo woo woo woo woo
(nan nan nan crazy boy)

nan me il
gang na mu ro
han jan mok go
jang na nu ro
no e ge jon hwa he
i ron jo ron ye
gi rul he
na do i ron ne ga shi ro
men jong shi nen
ba mi no mu gi ro
but i can't stop this!
i ron ne mo sup do
sa rang hal sun om ni?
(come on)

je bal gu man gu man
mwo ga mun jen de
we to u lyo u lyo
no mu him dun de
bam se i ro ji mal go
ne il ye gi ha ja go
o nul to nan ni gok jong
pu nin de

ol ma na ma syon nun ji
do jo hi ma ri an tong he
het don mal to ha go
het don mal to to ha go
se byo ge jo nwa he
shi ga ni myot shi ni

het don mal to ha go
het don mal to to ha go
a ju ja jung na juk ge su na
pi gon he dol ge su
don't wanna feel the stress
na jom gu man gwe ro pyo
nol sa rang ha go
in nun de
(i love u boy)
het don mal to ha go
na jom shil mang shik
i ji ma ah..

na wo le
men jong shi ne hal mal do
jal mo te
o nul ta ra i sang ha ge
ja ku bul ta o la
gap ja gi he o ji ja myon
nan jong mal
o tok he
u rin a jik im
ma chum do mo tet ja na

je bal gu man gu man
mwo ga mun jen de
we to u lyo u lyo
no mu him dun de
bam se i ro ji mal go
ne il ye gi ha ja go
o nul to nan ni gok jong
pu nin de

ol ma na ma syon nun ji
do jo hi ma ri an tong he
het don mal to ha go
het don mal to to ha go
se byo ge jo nwa he
shi ga ni myot shi ni

het don mal to ha go
het don mal to to ha go
a ju ja jung na juk ge su na
pi gon he dol ge su
don't wanna feel the stress
na jom gu man gwe ro pyo
nol sa rang ha go
in nun de
(i love u boy)
het don mal to ha go
na jom shil mang shik
i ji ma

i'm sorry girl)
me il ma da ji chi ji do
mo tal yak song ma ne so
so sorry girl
but my love is true
nol sa rang han dan ma ri ya

boom boom boom clap!
it's the crazy bravesound!
boom boom boom clap!
every body get down!
boom boom boom clap!
it's the crazy bravesound!
boom boom boom clap!
every body get down!
(i'm crazy)

woo woo woo woo woo
(nan nan nan crazy boy)
woo woo woo woo woo
(nan nan nan crazy boy)


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This