BIGBANG 빅뱅 - My Heaven (Japanese)




love you girl,
ki mi da ke ga
my heaven
sing it together

lala
lala la...
lala
lala la...
lala
lala
lala
lala la...

big bang
hey t, let's do it bro
go go go...

24/7 i te mi rya heaven
24/7 yu me ko ko chi heaven
24/7 e i en sa heaven
24/7 heaven let's go

yo, ma ji yu na ra so
ki mi ga to wa no
my lover mo
Every second
pass like the lastt
is like never let go
never knew that love
could come and go
just like that yo
waiting for you day and night
in my dreams and go
summer flow in the night,
take flight and glow
that's forever love
ki mi to
i ru ha zu no
tomorrow
it's gone

san zan
make love
na no ni
na ze
ki mi ya gone
ai wa tsu
ka mi ka ke te
i tsu mo
ma ta ko
no te su ri
u ke ta
oh
ki mi da ke
nan i ka su ko
shi chi ga
un mei ka
ji te ta no ni
realize ah ah!
you're the only one
in my life
ka na shi i
(one for the love get back....)

a i ta ku te
a i ta ku te
a no o mi de i ye
ma te i ru yo
ki mi e no o mo i
a sa mo hi ru
mo yo ru mo
a i ta ku te he..
you are my heaven
(think of you 24/7)

happiness...
sadness...
tears...
sky...
stars...
and my heaven

ki mi da ke
gai na i
i ro no na i
se ka i
da me e ji wa
hu ka ku te
ha ka ri shi re na i

a no hi no ku
chi bi ru
ma da
a ta ta ka ku
o mo i da se ru
no ni na
su su be mo
na ku

oh baby
ho ra, ko ko ro no
na ka ni ki mi no
memory
oh baby
ma da ka ra
da ni no ko ru
ki mi no me se ji
tsu me
nai ne tsu o
o wa ra
se ru yo o ni
oh baby,
hu ru tsu e ta i a me
because of you

ki e na i de
ki e na i de
a no na tsu de i ye
to ki yo to me te
o mo i de da i te
a ki mo u yu mo
ha ru mo
e i en ni hi..
you are my heaven

ey, ey, listen to me

sa i go ni ki ta message
go men da ke ja sho
ji ki na ni mo
wa kan na i
mo i chi do
so ba ni ki te
a no ko ro
mi ta i ni
wa ra te yo

a i ta ku te
a i ta ku te
a no u mi de i ye
ma te i ru yo
ki mi e no o mo i
a sa mo hi ru
mo yo ru mo
a i ta ku te he..
you are my heaven
think of you 24/7

24/7 my heaven


Pls Credit
http://kpopclass.blogspot.com
if used for other
online stuff
thanks
x

Click "Like" Below and Get updated with the lastest Kpop Simple Lyrics on Your Facebook


Get This